Kesayangan ku




..aq dilahirkan pada 21.jun.1991 oleh mama ku yang tercinta iaitu Pn,Norasmara bt Ismail..dibesarkan dalam kelurga yang cukup sempurna di mata aku yang diketuai oleh ayah ku yang tersayang En.Abd Rahim B, Bilal Noh..aku didampingi oleh kekanda aku yang bernama Azmi Rais,Ramzan,Rasyida serta Rafidah..Alhamdulillah,mereka sudah berkahwin dan masing masing mempunyai seorang isteri yang cantik,suami yang berjaya serta anak anak yang sangat comel,hensem like mak su nya..:) kecuali kakanda aku,Rafidah yang belum berkahwin..kami kembar..dan aq amat menyanyangi keluarga hidup mati ku ini..diharap kelurga yang dibina atas dasar cinta ibu dan bapa ku ini kekal hingga ke akhir hayat..amin..


..ayahku..seorang yang sangat meyayangi aku dan abang abangku..dialah permata hati aq..ntah bagaimana rupanya jika dia tiada lagi di sisi aq..ayah seorang yang berjaya dalam hidup..bekerja sebagai seorang guru..dan kini,hampir bbrapa dekat ayah telah bersara..i'm proud to be your daughter papa.. :)


..mamaku..seorang suri rumah yang berjaya..aduhhh,kuat berleter..but,berleter die ada mksudnya..aq sayangkan mama aq..ape sahaja kemahuan aq,mama dan ayah akan turutkan..Alhamdulillah..Aq bersyukur ke hadrat Ilahi,atas kurniaan seorang ibu yang cukup sempurna yang tiada galang gantinya hingga ke akhir hayatku ini..


..Alhamdulillah,abang dan kakak ku boleh dikatakan berjaya dalam hidup..mempunyai kelurga yang sempurna,dan bahagia.. aku harapkan mereka bahagia hingga ke akhir hayat bersama insan tersayang..dan jgan lupa doakan kebahagiaan dan kejayaan adik mu yang baru 19 tahun mengenal dunia ini..


..kakak kembarku..sangat nakal,tapi pandai..:) kami sama segalanya..muka badan perangai dan segalanya..kami kongsi segalanya..suka duka,dan bila aq menangis dia akan menangis sekali..boleh dikatakan kami tiada beza..tp,kita perlu ingat..tiada sesipapun dalam dunia ini sempurna dan sama dalam segalanya,pasti ada bedanya..


..Aina Syahira,Aina Batrisya,Aina Alessya,Qaisara Amany,Qairaa Alleya,Ahmad Daniel,serta Aidil Zikri adalah nama nama indah anak sudara aq..diharap mereka menjadi seorang insan yang berjaya dalam hidup mereka..mak su doakan yang terbaek untuk kamo semua..m.su sayang semua..muahhhxs..


I  LOVE U..