Blog Archive

♥surprise dari dia untuk saya♥

بسم الله الرحمن الرحيم

yeye ! izah dapat domo ! ;) actual,hari ke-3 puasa domo sampai kat ruma dengan menaiki van pos laju  ! hadoii,sian domo saya tahuu ! ;) thanks baby,for the surprise  ! bangun3 jea tido ptg tu tngok ada orang hantar barang. sbb mama bising giler ! hihihihi.. yelaa,kelam kabut die tga msak lagi n anak dara die baru nanaaa bngun tido ! #penat laa keje ma! ;/ hihihi.. present tu mama y bukak kan ! ayah siap tnggu lagi kat depan ! HAAH, tgok3 ada domo dlm kotak tu ! eiii,menangis OK ! :/ thanks muhd thaqif asyraf  ! terharu gila ! and sy sangat sayangkan awak !  dlm kotak tu ada card ! hand making ok ! cantik ! :/ i will. simpan elok3 k. nei laaaa domo saya ! ;)♥♥♥♥♥♥♥♥♥
''jaga domo nei,anggap la domo nei saya.. nanti kenalkan lah domo dgn kuning awk yaa..bagi depa berkawan..and domo nei present yang amat bermakna dari saya untuk awak''

p/s : baby,thanks yaa. thanks for everything ! i appreciate apa yang u buad pada i ! selama nei,kita gaduh i jea yang pk laen and buat masalah ! i sayang you ! ;) sumpah sayang bie ! and,you kat sana jaga diri baek3 ok ! i love you sayang,for today tomorow and for ever ! you'r one in million,the best i ever had ! ok domo,starts from 3rd.august until now i love you always ! ;) 




lot's of love